Snart så.

Ikväll umgicks jag med Jennifer, vi hade ju lite och prata om som sagt, hon hade ju en B-M ;) haha! (Vad B-M står för får ni själva lista ut!) haha.. Men iaf, jag kom inte hem nu om ni tror det, nej nej.. jag träffade bara henne ett litet tag..som mamma sa när jag kom hem;
M - Jaha, du träffa bara jennifer ett litet tag...
Jag - va?
M - Jaa, bara 2 timmar..ett litet tag..
Jag - Haha, jaa!?

Det var ju bara ett litet tag ;) Vi har ju inte sätts sen igår(förrgår) så vi måste ju prata ut! ;) haha !

För bara några minuter sen gick jossan in till henne och skulle sova, vi har kollat lite klipp på youtube, och sen bara snackat lite om allt möjligt =) trevligt trevligt !

Ikväll var N lika söt som vanligt, me like him very much ! =) <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är vissa saker som man bara vill veta ibland,
frågan är om man ska ställa dessa frågor, eller
kommer dem användas emot en själv senare ?
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0