Dagen efter .

Ja, hade ni en bra julafton igår? Min var helt okej!

Vid kvart i 3 drog vi hem till mormor och morfar, när vi kom dit så kom även Kurre och Carina på samma gång. Vi gick upp och hälsade, sen tog lite glögg och pepparkakor. sen bara satt och prata. sen började vi med sillen och lax och all såndär mat. Och det blev man ju proppmätt på. =P Sen efter en vilan med bara massa prat så blev det sen potatis hemgjorda köttbullar, prinskorvar och mormors bruna sås. hur gått som helst, men blev bara 1 potatis och några köttbullar, jag var hur mätt som helst.. Så efter alla käkat klart och sånt så intog vi soffläge och började öppna alla paket! Jag fick massa bra saker=) Tack så mycket alla <3=)
Sen satt vi bara alla och umgicks och pratade om allt möjligt, (Räkna in Turkiet) haha... ;D Vi var hemma vid 10 över 12 typ, sen så satt vi och pratade ett tag. eller jag satt och kolla på när Basse satt och spela med sis PSP, men blev yr av att sitta och kolla =P Så jag gick och la mig ;)

Såå..Nu ska jag göra mig iordning, för om någon timme så åker jag Tina Danne och Cia upp till västerås sen kommer några andra kompisar till Danne också. Vi ska ut på krogen. och sen sova på hotell, fast bara jag tina och Cia =D Galet mysigt ju! ;) hihi.. Så nu ska jag in i duschen och packa min väska jag ska ta med mig! =)

Ha en trevlig dag!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0