Vet ni ?!

Jag hade faktiskt tänkt mig att gå och sova nu =P såhär tidigt.. japps.. somnade ju så sent i natt.. och jag är typ den sista som är uppe nu också.. men jag tänkte. klockan är bara straxt efter 11.. så då får jag sova några timmar också.. jag tror jag behöver vända tillbaka lite på dygnet =)

Dagens känslor har varit blandade..fick höra av en person idag som sa: Anna..du verkar må lite bättre nu, du är mycket gladare! Och det kändes faktiskt rätt bra=) även om jag inte är hel på insidan! Det kommer jag nog inte bli på länge..Tyvärr!


Askim sevgilim benim herseyim <3

Gonatt mina fans, nu ska jag sova!

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

synd att du jobbar imorn så vi inte kunde träffas och tröstdricka milkshake tillsammans :/ Vi ses på söndag förhoppningsvis. Tills dess, hang in there! Du e stark och du klarar allt! <3

2008-10-01 @ 00:10:06
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0