Kvälls promenad.

Cia frågade om jag ville förlja med ut och gå. Det passades ju utmärkt eftersom Jennifer inte orkade. =) Så vi gick elljusspåret =)  Det var väldigt skönt, men väldigt jobbigt just då. för det var typ 1 mönniska och dess hund som hade gått där, så snön var väldigt djup och otroligt jobbigt att gå i. Men eftersom vi är rätt grymma, så klarade vi ju det väldigt enkelt! =P

Nu ska jag spela lite;) för jag är inte trött. sen ska jag faktiskt försöka att sova. blir tidigt imorgon!

Avslutar det hela med en ganska het bild!
Het bild = Mitt psyk till storasyster!


/A
Kommentarer
Postat av: Therese

Men man e ju rätt oskön ;)

jag skulle va stolt över att v alill-syrra till migsjälv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0