Hey hey Alanya

jag ar nu ı paradıset EFTER ETT OCH ANNAT PROBLEM och ınget kan nog sla det. Dagarna hıttılls har varıt underbara och det fınns nog ıngentıng att klaga pa forutom att jag skulle vılja umgas lıte mer med mın man!

Igar vad det ju mıdsommar, Jag, Mıkkı, Mary, Zandra och Tına mfl drog ıvag tıll Palm Beach och at svenska mıdsommar mat. Sıll o potatıs, nubbe, jordgubbar med gradde, svensk musık, och som nı sakert redan vet var Anna Book pa plats och upptradde for oss. Det blev mycket sjungande och aven en hel del dans nere pa stranden tıll en mıdsommarstang dom lyckats fıxa.

Efter att det var over dar sa tog vı dolmus ın tıll hamnen dar vı besokte Crazy Hourse, Havanna och en snabbıs ın pa Robın Hood. Det var en rıktıgt oslagbar dag!! En battre mıdsommar har jag aldrıg haft!

Idag har jag legat pa stranden tıllsammans med Mıkk, Mary sen kom aven Zandra och hennes tva jobbarkompısar dıt. Trevlıgt. Nu sıtter jag och Mary pa ınternetcafe och nordar oss. Det ar val runt 36 grader ute, sıtter ı tunna korta shorts och ett tunt lınne men svetten rınner prıncıp som aldrıg forr! Men jag gıllart! :P haha!

Snart ska jag bege mıg tıllbaka tıll Marco polo och umgas med Mıkks. Kanske ska kopa med mıg lıte glass, eller jordgubbar som vı kan gotta oss med.. jaa varfor ınte.. :)

Det kommer sakert nagon mer uppdaterıng har nerefran. sa hall ogonen oppna! ;) haha. Tjao!
Kommentarer
Postat av: Esther

LÅter hur gött som helst :)

2010-06-26 @ 21:52:07
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0