namn namn namn

Efter gårdagens nästan spyattack på gymmet och väärldens träningsvärk i armar och ben idag så valde jag att ha en vilodag. Kanske skulle sätta upp söndagar som vilodagar:) Har ju trotts allt sprungit runt på jobbet idag så lite har man ju rört på sig:) Känns nästan som en drog att skriva om det, men ja det hjälper mig!:)
 
Idag på jobbet, så var faktiskt första gången jag tänkte att jag skulle lägga av med bloggandet helt. Jaa.. tåls att tänka på!
 
Såg filmen Cockpit igår, riktigt rolig, fick mig några härliga garv under filmens gång. Hört att några inte gillat den medans andra gillat den.. Jag röstar FÖR på den! :)
 
En annan as god sak.. Maire kom in tidigare med en tallrik mat till mig. eller ja hennes kvällsmat då jag redan ätit som hon ville jag skulle testa. Stekt kyckling sen keso blandat med tomat, gurka och vitlök.. K*ullade på bra i mun! så testa de där hemma! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0