Efterlängtade Fredag!

Så då var vi där, fredag och även veckans sista jobbdag av 5st denna v. Förhoppningsvis fortsätter det i samma stuk fram till jul!;) haha. Värsta är om de går över till barnen nu, då behövs ju ingen extra personal om ni förtår hur jag menar....:p

Annars.. Slutar 17 och ska då hem och packa den lilla väskan innan jag sedan ska dra iväg för att bosätter mig hos mormor och morfar i helgen. Förhoppningvis blir de ingen tjaffs om tvn ikväll med tanke på matchen! som jag längtat! Hoppas bara vi inte blir totalt förnedrade!;)

Annars är det väl de vanliga som händer när man är hos M&M.. lugn o ro, bli ompysslad, äta god mat, måla en hel del. Ja, livet har sina goda stunder!;))

Dax att ladda för jobb! Ha en fin fredag och helg!

The weekend is here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0