Yesterday

Sitter nu i bussen påväg till Trysil. Precis haft en liten paus i Rättvik så de är några timmar kvar. 

Igår va en riktigt nice kväll. Vaknade dock upp as otaggad och kände inte alls för att gå ut som planerna va. Klockan var ställd tidigt för att åka in till stan och träffa Ananda jag inte sätt på ungefär ett år. Så de var ju helt fantastiskt! :D

Påväg hem hämtade J upp mig i danderyd. Då var de bara o svänga förbi och hämta outfiten för middagen och kvällen. Fortf rätt ottagad men sen när man väl kände spritdoften va de inte lika jobbigt!;) höhö!

De blev middag på Vapiano i Täbban med Jemps och Jacken. Tog så jävla lång tid så tillslut böt vi maträtt för att hinna äta samtidigt allihop. Men bra smakade det!:)

Jag och Jemps börja värma upp på Tegel där de till början va rätt fattigt med folk (undra varför;)) men de fylldes sakta men säkert på! Vi lyckades få dit Dulle o Gurra, sen kom de bara fler o fler kända ansiktet. Helt galen kul kväll, iaf för mig som verkligen träffa på gamla klasskompisar från högstadiet jag inte sätt sen dess! :D gaaalet!

Ska inte skriva ihjäl mig, men kvällen va en perfekt kväll. Sen att man ramlar in 04.30 imorse bra sliten och kl ringde 07.30 kändes sååååådäääär... Men upp kom jag, nog fortf full och iväg kom jag också. Efter en macka och en del vatten börjar jag bli människa! Fantastiskt, ska ju trotts allt jobba imorgon! Ingen vila här inte!

Så alla snyggingar, nästa uppdatering blir från grannlandet! Yo yo!

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0