Dagen =)

Imorse vaknade jag upp med en känsla som sa åt mig att ligga kvar lite extra, hade den där känslan att min huvud inte skulle klara av dagen om jag gick upp direkt. Men efter ett tag tog jag mig ner för trappan för att inta min possition i soffan. Efter en längtan att någon skulle duka fram frukost men inget hände så fick jag göra allting själv. mycket besviken =p men det blev ist en tallrik kräm med mjölk, riktigt gott =) .
Skickade ett sms till Jennifer runt 9 tiden, men hon orkade visst inte gå ut på promenad just då, så där satt jag i min bubbla omringad av idoter som skriker, i ungefär 3 timmar, då skickar jennifer och frågar om vi ska ses. och då är det ju lika bra att jag ställer upp för laget (Jempa&Troya) och förljer med ut på en promenad! =P
Vi pratade om gårdagen, vi hade riktigt kul faktiskt =) bara trevligt folk och inga sura miner.. som en kväll ska vara helt enkelt!! =) och en bra grej som jag sa var att "Jag lurade ingen den 1 April, så jag har inte dåligt samveta" hahah, jora ni vet vad jag menar gott folk =P Tyvärr men du är vårat offer nu, och det är försent att dra dig ur ! =D Allt är på skoj och det är förhoppningsvis alla medvetna om ! =)
Men efter en rätt lång promenad (Enligt mig) så gick vi hem till mig för att käka lite lunch, det blev spagetti och köttfärsås, mums, det var hur längesen som helst. så vi njöt av måltiden innan vi gick upp till Linas port som då vi trodde att Lina skulle komma ut till, meen icke. =P så vi sitter kvar ändå!

Senare så ska jag övningsköra till Bällsta för att lämna träningskläder till min lillasyster.. Men innan vi åker, klockan är runt 4a, så ställer Jennifer en fråga till min pappa;
J: Vi är väl hemma till 6?
Gusten: Ehm jaa, det tar 10 minuter till Vallentuna.

Jennifer blir helt tyst, jag står bara och skrattar.. då ska ju hon också skratta(Azzoo) =P helt helt galet, men iaf, när vi sitter i bilen påväg hem blir jennifer jättearg för att vi inte stannade i vallentuna och köpte godis som vi skulle ha till OTH lite senare. ;) HAHAHA... pussy :p Men detta är inget vi retar Jennifer för nu efter! :D vi kan ju bara skratta henne rakt i ansiktet nästa gång ni ser henne, jag anser inte de är lika taskigt ;) har jag fel? va?va?va? nej förstog det.

OTH var fruktansvärt bra, som alltid=) sedan nu ikväll kollade vi filmen på 4an, riktigt bra var den =)

J och T dök inte upp idag, men jag vet varför.  Det gör ingenting, det bli nu massa straff för er framöver! ;D


Några bilder från gårdagen på Roberts ! =)



Bild 1: Jennifer och Singing bee mästaren Emil, Dem vet allting om varandra, och dem förföljer varande på heltid.
Bild 2: Knull-Jimmy och Torre
Bild 3: Malin och Min Stalker Lina.
Bild 4: Jack, Han är stum, prata inte med honom!
Bild 5: Jennifer och Lina..ehm..Dansar?

Tyvärr får jag inte lämna ut en bild på mig då jag fått mail från grundaren av blogg som sagt att jag är för snygg och att Blondinbellas alla besökare försvinner från hennes blogg..!

Tack för mig, nu ska jag sova! Peace out !





/A

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHA mupp! jävla lätt fråga det där hörredu! ;D

måste ut på promenix igen snart! mikaela behöver gåå! riiiiiiiiiiiiiing! xD

2008-04-07 @ 01:12:35
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0