Ganska cool!

Första som slog mig när jag vaknade upp imorse var att vi måste köpa med oss steksmör när vi åker till hölick =D hahah.. helt sjukt, förstår ni nu hur taggad jag är?! ;) hehe..

som vanligt sitter jag nu på baksidan och solar:D hur skönt som helst. ! och medans jag sitter här nu så kom jag på en låt. eller inte en låt, men annan text till låten Ingen sommar utan raggie eller vad den heter med Marcoolio. Och jag är ganska nöjd måste jag säga, det blev "Vad vore Roberts utan Anna?" HAhaha.. lite sköön är den ju! =D

Idag ska jag övningsköra när pappa kommer hem=) sen är det väl inget mer som händer idag vad jag kan komma på just nu, men eftersom jag är en sådan fruktansvärd spontan människa så kan säkert något hända!! Hahah ! ;)

Imorgon är det Torsdag.. kanske att man trackar Daleke eller så. det kan vara ganska kul.. kanske en tacobar i täby? det är också mysigt ! ;)

På Fredag är planerna att jag ska träffa Åsa och fika med henne, sen ge henne pengar till bilen och lite sånt.. ska bli riktigt trevligt att umgås med henne igen. det var längesen !=)

Imorse såg jag på något tv program på 1an, där dem frågade typ ungdomar vad dem hade för drömmar, några drömmar som folk hade var att; bli rika, få ett bra jobb, bli astronaut, flytta utomlands mm.
Det satt 3 personer i studion, det var en tjej som ville bli astronaut, en kille som ville bli radiopratare och en till tjej som ville lära ut i hiphop dans.  Den jag blev mest farsinernad av var hon som ville lära ut i dans..! Jag tror hon var runt 20 år gammal, och världsmästre i hiphop, OCH hon hade BARA dansat i 3 ÅR !!! förstå att hon var född till att dansa då! förstå att kunna bli världsmästare på så kort tid, det känns nästan omöjligt. men hon hade en dröm ! och hon lyckades. det e igentligen helt otroligt.. iaf med något sådant ! =D

Jag vet ingentligen inte omjag har någon sådär dröm. visst vore rätt coolt att bli världsmästare på något. men vet ej.. Vad har du för dröm? och varför just den drömmen? tell me! =)

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

jag ska skriva böcker! fett bra dröm ^^

hahaha gillar att du redan tänker på att skaffa steksmör till hölick HAHA, måste snacka me dig om en grej som dykt upp nu, ohohohoho, en liiitet probleeem som dykt upp.. omg omg omg! Vi kanske inte kan få ta toyotan. Eftersom mina päron har saaben på gotland den helgen, och marcus kanske ska ha den, men mamma sa att det finns en chans att vi inte kan ta toyotan iaf.. vi kan ju snacka om d imorn PÅ TACOOBAAAR! Så kan vi planera ^^
jag har typ bara skola till klockan ett, sen kan jag åka hem så kanske vi kan sno toyan och dra till täbban.. på kvällen kanske andreas kommer hem till mig, men det är rätt sent så det går ju bra :) TACO BAAAR here we come!

2008-04-24 @ 01:15:00
URL: http://daleke.blogg.se
Postat av: Laban

WTF?! FREDAG SKA DU JU MED OSS!

2008-04-24 @ 19:40:49
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Anna

Jaa men ska träffa henne på dagen! :P

2008-04-24 @ 22:09:38
URL: http://annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0