Gårdagen på Roberts.

Gårdagen var helt sjuk.. för det första så hade jag och jennifer sådan otur med bussar så det är sjukt.. vi satt och väntade på 625 mot danderyd., i 2 TIMMAR.. men ingen buss kom, det skulle ha kommit 2 av de bussarna.men ingen dök upp.. så vi tog bussen mot vallentuna och sedan där ifrån 610 till stationen innen ica stop där(Minns ej vad den heter.) så när vi hoppar av går våran buss som vi skulle ta rekt framför näsan på oss, men som tur var så kom det en till efter 15 min.. Så det tog väl ungefär 3 timmar för oss från Brottby till Hägernäs..(Tar ca 10 med bil.) då förstår ni.. Men vi kom iaf hem till Erik.. så var väl där runt halv 9-9.. så vi satt och drack och sminkade oss lite och så.. sen vid 10 i 10 började vi gå till Roberts.. det var riktigt trelivligt.. massor med folk, man blev faktiskt förvånad =D haha.. som jag sa till Jennifer, 9,5 av 10, så kul var det ! =D inga sura miner och sånt.. (Men jag var lite dum mot J, inte meningen, men glömt nu) =P jennifer är glad idag, vad hon säger =D hahah..!

Men efter Roberts stängt så försvinner jag, L, M, S, E och O. hem till E.. vi är typ där ett tag, S ligger helt avdäckad på hennes golv, L springer runt med ett glas vatten, M står och tjatar på L att vi ska hem NU!! =P och jag tjatar om Jennifers busskort som jag har. men efter ett tag så ringer Jennifer så vi går ner och så till henne, då låser E ut sig, så vi drar hem till O, och tänkt att vi skulle sova hos honom..men jag får ryck, då jag säger till O, att hålla käfften och drar därifrån..åker tilldandeyd, tillbaka till hägernäs och sedan går till arninge, där jag väntar i någon timme på första 625 som ska ta mig hem..hem hem hem.. jag vill bara hem.. väl hemma runt halv 8 imorse så går jag raka vägen till sängen och somnar.. Och vaknade runt 3.. Så nu har jag käkat lite mat , (eftersom jag inte fick äta min middag igår då jag stressade till 625 som inte kom på 2 TIMMAR!!!! så jag käkade nu ist =P men det e LUGNT!!!! =D haha..

Nu ska jag kolla på Tv och fundera ut vad jag ska göra ikväll!! =)
byebye

/A
Kommentarer
Postat av: Laban

HAHAHAHAHA älskar rycket du fick på O och helt plötsligt hör vi hur dörren stängs igen, HAHAHAHA.

Nästa helg också eller? ;) Mysig min armbååge var va? haha.

2008-04-27 @ 12:50:38
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Anna

haha jag gillade inte hans talesätt ;) haha..
Jo den var väldigt fin måste jag säga! :P

Nästa helg? humm.. njaa... SJÄLVKLART ! ;)

2008-04-27 @ 14:47:47
URL: http://annisen2.blogg.se
Postat av: Laban

Det är bra Anna! Vi kan ju inte ta en paus därifrån.. Vad fan tänkte vi när vi sa så?! :p

2008-04-28 @ 13:40:17
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Anna

jaa, det undarar fan jag me! :D

2008-04-28 @ 18:45:43
URL: http://annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0