haha =D

Jag var nyss i tvättstugan.. och det första jag märker när jag kommer dit är att Jossan har glömt att sätta på torktumlaren och sen satt torkskåpet på 15 min iat 2 timmar! Bra jobbat lixom.. hon är verkligen inte bra på någonting ! Men iaf, jag sätter igång och plockar ner några plagg som torkat i tvättkorgen så länge.. sen efter ett tag så kollar jag mot vårat hus (Man ser framsidan från tvättstugan) och då står yttedörren öppen.. jag blir helt paff.. jag visste ju att jag stängde den när jag gick hemifrån.. så först står jag bara där och kollar på ytterdörren.. då efter några sekunder så ser jag Troyas ansikte sticka fram.. då har hon hoppat upp och öppnat ytterdörren och kollat vart jag tog vägen... haha shit jag blev helt chockad..  =P så jag var ju tvungen att gå hem och låsa dörren och sen gå tillbaka för att hämta resten av tvätten ! haha ! =P psyk-hund ! =P

Nu ska jag fortsätta kolla på unga mödrar :D
byebye



/A

Kommentarer
Postat av: mikaela

NAAAAAW :) Troya äger :D världens sötaste hund! Vill också ha nån gullig hund som lyder mig och vill följa mig vart jag än går! ^^

2008-04-15 @ 23:49:17
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0