Mycket trevligt !

Gårdagen med alla tjejer var riktigt trevligt.. maten var jättegod och efterrätten tyckte alla om. jag hade fatiskt riktigt trevligt ! Men det blev lite för mycket av det goda, så alla hade rätt ont i magen till slut =P hehe.. men det är så det ska vara ! Imorse vaknade jag av att Tessan ringde och fråga om vi hade haft kul.. och det var redan kl 9.. usch usch.. hade tänkt att jag skulle sova lite längre .. men icke, så jag gick upp och gjorde ordning frukost och lite såntdär =)

Och nu har jag precis kollar på So you think you can dance. typ första avsnittet jag sätt, inte så insatt direkt :P men imorogn så är det ju prämier för det där nya programmet när man måste svara ärligt och så, det verkar as intressant. så det mååste jag se ! =D hehe..

Idag har jag inga planer, jag hade en liten tanke för ett tag sen om man skulle åka till Täby eller så och kolla om man hittar något fint klädesplagg.. men inte kommit så långt än, och vet ej om jag orkar åka än heller ! =P vi får helt enkelt se.. Sen så ringde Cina mig för ett tag sen och sa att jag kunde joina dem till middan, så får se om jag drar upp dit lite senare.. Men det är faktiskt rätt skönt att vara ensam också.. händer ju inte för ofta så ! :P men slippa laga mat är ju också skönt ! =) så får se !

Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen så jag blir lite pigg !  =)
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0