När ?

Jaa, när ska denna snö försvinna? Ganska trött på den nu. nu vill jag bara ha värme och sol så man blir lite brun =)

När jag kom hem idag så möter jag troya i dörren, och blir genast irriterad på henne då jag märker att det ligger pennor, plastpåsar och skor sönderbitna. Och hon fattar att hon gjort fel så hon går undan lite, men efter att jag plockat undan allting så hälsar jag glatt på henne ändå, och då ska hon själbklart hoppa upp, och ger mig en FLÄSKLÄPP!!! satan vad ont det gjorde, och nu är jag helt svullen och är helt röd på min underläpp . och som sagt, jag har rätt stora läppar, jag behöver inte större ;) hahah !


Ja eller vad säger ni, behövs det större? =D haha.. Nej jag är nöjd ! Faktiskt fått mest positiva kommentarer om mina läppar under alla dessa år som en snygging! ;)
Jag brukar säga såhär "Hälldre lite större än inga alls" ;P



Mmm där ligger hon "Ensam och förnedrad" ;)


40 min kvar till Våra bästa år!



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0