Onsdag.

Nu ska vi åka iväg, jag pappa och Troya, pappa ska förbi M och jag och Troya hem till Tessan och Robin, har ju inte varit där sen dem satt upp väggen, målat och fått iordning allting =) så ska bli kul och se hur allting blev =)
Troya ska stanna kvar där tills på Fredag då alla åker till Gränna förutom jag ! så jag tänkte bjuda över några fans till mig och käka en god middag på lördag ! =) t.om pappa som föreslog det haha.. ist för inte göra något lixom =) så får se hur många som är med på den idén =)
Intresserad? kommentera så får vi se om du är välkommen ;)

Nu ska vi åka..
byebye


/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Haha självklart e jag på ;)

2008-04-16 @ 19:34:21
Postat av: Anonym

wiiipwiiip..
nästan så man blev lite sugen på att stanna hemma från gränna o gå på din otrrrroligt myyysiga middag..
så vad sägs, är jag välkomen ?!

hahah

2008-04-17 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0