Solig dag .

Äntligen fredag, inte för att jag har jobbat eller ansträngt mig något under veckan, nej nej.. utan för nu är alla andra lediga och jag kan äntligen ta ut min rastlöshet på er! :D haha.. Grattis! ;)

Just nu sitter jag ute på baksidan och solar, har precis läst lite på tjuvlyssna.se , en sida där folk skriver in olika konversationer dem hört andra människor haft ! finns faktiskt riktigt klockren ! :D En som jag tyckte var skön var denna:  (Två tjejer i 20 års åldern står och pratar. det har tydligen inte träffat varandra på ett tag så de koncentrerar sig framförallt på vad de gjort sedan de sågs sist.)
Tjej 1 - Vadå, har du på G med Johan?
Tjej 2 - Mm..
Tjej 1 - Jag har typ varit tillsammans med honom. jag har haft hans bebis i min mage lixom.
Det blir tyst.

Haha fett skön ! :D


/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

jag var sååå inte vaken när jag fick ditt mess xD

2008-04-26 @ 11:52:58
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0