Solig söndag.

Det är hur varmt som helst ute.. vaknade för 1,2 timme sen.. gick bara upp och börja plocka ur och i diskmaskinen sen gick jag ut på timmespromenaden med Troya. båda två är lika slut :P haha..så nu har min huvudvärk försvunnit lite med all frisk luft. skulle ju ha åkt till Täby med Cia, men blev ej av, hade så sjukt ont i huvudet när jag vaknade.. men lite bättre nu iaf.. druckigt massa vatten också så =)

Idag kommer familjen hem, jossan skulle spela sin sista match nu vid 12..så efter den åker dem hem.. då blir det ingen lugn stund inte :P ... det hade tydligen inte gått så bra för deras lag, förlorade 2  och oavgjort 1.  menmen.. som jag sagt tidigare, hon måste byta klubb ! =P

Nu ska jag gå ut på baksidan och sitta i skolen och "sola" lite ;) hehe.. fett sköönt ! =D
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0