Som sagt..

Prison Break var lika bra som vanligt..Meen..detta var näst sista avsnitter för nu är det säsongs uppehåll IGEN.. känns som det kanske hållt på i 4 veckor eller så.. och nu ska man behöva vänta i flera veckor igen.. så typsikt.. men det är väl sånt man får leva med :P haha.. Men något annat program jag verkligen har fastnat för är Navy CIS.. tycker det är så sjukt bra =)  sen även 2 1/2 män hehe.. vad tråkig jag är nu egentligen..pratar om tv program.. =D haha..

Om du vann exempelvis 1 Miljon.. vad är det första du tänker på då? vad skulle du köpa? kläder? bil? "billig" lägenhet? eller kanske spara? Jag hade säkert lagt undan massor med pengar.. MEN..först av alla, hade jag köpt denna bil ! Min absoluta drömbil !! jag skulle ge nsätan vad som helst för en ! :D hehe.. men det är jag! Vad hade du köpt ? =)

image109


/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

en sån ska jag ha me xD om dom finns i rosa såklart ^^

2008-04-29 @ 12:48:27
URL: http://daleke.blogg.se
Postat av: denize

ja prison break börjar ju igen till hösten. :(

2008-04-30 @ 14:02:30
URL: http://denizevonwalden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0