Tisdag.

Idag blir det ingen middag med Daleke i Täby, hon kom på att hon skulle jobba, så vi har planerat att käka där på Torsdag ist =)

om ett tag ska jag åka hem till T som det ser ut som nu iaf, ska höra lite när Pappsen ska bära sig av mot Danderyd så jag får skjuss halvvägs isf =P då ska jag öva väldigt mycket på gitar hero, jag är fortfarande på nivå  lätt, det stör mig ! =D hahha.. det ska det bli ändring på ;)

Och så hade jag faktiskt tänkt mig att söka ett jobb. eller några. måste ju ha ett jobb.. Önskar att jag valt Bygg ist för Handel & Administration i gymnasiumet, det var verkligen ett stort misstag. för det är inte direkt så att jag tänker börja om nu i gymnasiumet 2008 och gå med dem som typ är 10 år yngre=P okej inte 10 med typ 4 :D hehe.. För när jag blir stor vill jag bli målare eller snickare =)

Nu ska jag ta på mig lite andra kläder som passar det regniga vädret innan vi ska åka!
byebye


/A
Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hej, ville ba säga trevlig blogg du driver här, ha en bra dag!

2008-04-08 @ 16:03:20
URL: http://pauliina22.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej på dig :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig i min blogg, sjunger&spelar..
Ha en bra dag!!

2008-04-08 @ 16:04:44
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! jag tar äver beställningar :)

2008-04-08 @ 16:06:03
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0