Torsdag .

Idag har jag tyvärr inte hunnit sola =/ jag gick upp lite tidigare för att hjälpa till i tvättstugan, meen den visades vara imorgon bitti ist.. så då ska man behöva gå upptidigt imorgon också. =P så typiskt.. så idag har jag hjälpt till massa här hemma, sedan åkte vi och kollade i berga för att se om SEB banken fanns där, men icke, så vi får åka till täby.. sen efter det åkte vi till Arninge och handlade blommor och agility saker till Troya =) hon var faktiskt ganska duktig för att det var första gången. jag köpte en ring som hon skulle hoppa igenom och sedan massa pinnar som hon ska gå sicksack imellan =) så det kommer bli kul !

Har precis käkat och jag är typ helt slut, blev jätte trött. så kanske ska gå upp och slumra in ett tag ;) hehe eller så går jag upp och sjunger lite singstar ! då blir man pigg, kan utmana Jossan, då vaknar jag verkligen till eftersom jag HATAR att förlora! :D hehe..

Nu ska jag hitta på något kul!
byebye

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0