Yes =)

Kom hem till T för ett tag sen, blev visst kvar där en natt till =P

Men nu har jag iaf kommit fram, eller aa köpte lite prover hem med färger till mitt rum =) det blev en färgerna "Sand" och "Mullvad". =) så ska ha 2 vägger i mullvad och 3 väggar i sand, jag har ju 5 väggar i mitt rum ;) hihi.. jag måste ju vara lite udda iaf ! =P  men jag tror det kommer bli riktigt fint =)

Sedan ringde Tina för ett litet tag sedan, hörde om jag hade ringt till någon snickar eller målar firma och hört än.. men det har jag icke.. vet inte riktigt vart jag ska ringa eller så.. så det får Danne hjälpa mig med! =P Tina tyckte att jag ska bli målare, hon tror jag skulle passa bättre som de..men jag vet inte, jag måste tänka lite först. =)  Eller vet du någon som målar eller snickar som vill ha en lärling som älskar att göra både och?! =D haha..men säääg till mig då !!! =P

Nu ska jag förbereda mat, blir köttbullar och makaronen (samma som igår) för min del, men T ska käka fisk och potatis.. tänkte på en sak, tror jag inte käkar fisk på kanske 1 halv år minst, hur längesen som helst, men det gör ingenting, för det är inget jag saknar eller änns blir sugen på =) så de så..
byebye

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0