En glad överaskning ! =D

Jennifer kom hit ikväll =D åhh vad glad jag blev! Kände mig as deppad efter att dem inte skulle komma, och så dyker Jennifer upp, hon fick skjus hit av sin rara mamma =)
Först när det ringde på dörren trodde jag att det var någon granne som skulle fråga om något jag inte har en aning om, och sen när jag öppnar dörren så stog Jennifer där ! =D skapligt överaskad jag blev ! =D Det kallar man verkligen för en sann vän! <3 Tänkte slänga in en bild på denna fantastiska människa också =)


Så när Jennifer kom så tog vi oss en promenad med hundarna, sen hoppade vi ner i poolen =) där låg vi väl ett tag, sen kollade vi lite tv, inte speciellt ansträngande. men finns det något ansträngande att göra i ekskogen? haha, nej?!

Idag har jag ju haft mer eller mindre panik över att jag varit så rastlös, så jag städade hela huset. då blev jag ju sysselsatt ett litet tag iaf =P så nu är det rent och fint =P

Sen gick jag miste om en grej idag också, Daleke frågade om jag ville följa med och segla i helgen, men tyvärr gick ju inte det eftersom jag ska passa hundarna och katten ända till söndag eller eventuellt måndag.  Men förhoppningsvis kommer fler tillfällen =)

/A
Kommentarer
Postat av: Sebbe

Tack så mycket:) din blogg verkar också trevligt så långt jag läst änsålänge;) fortsätt gärna gå in och kommentera:)

2008-08-12 @ 23:55:38
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0