En trevlig kväll .

Kvällen har varit riktigt trevlig =) Vid halv 5 så gick jag till tåget och mötte upp Helen som skulle komma lite tidigare=) så när vi kom hem hit igen så var det dax att sätta på MTV och kolla på The Hills =P haha, blivigt fast i det nu på senaste tiden =P hehe.. Sen började jag med maten, det fick bli makaroner, köttbullar och korv, så fick man ta det man ville, kanske inte så lyxigt, men det är ju sällskapet som gör allt =)

Så vid 10 över 6 ungefär dyker Cia Mikaela och Jennifer upp =) så så sätter vi oss och käkar =) Tina skulle käka hemma och så, så hon kom senare vod 7 tiden. Då hade hon med sig deras nya hund, så jag fick se den, han var jättesöt =) Sen fram mot kvällen så var det ju tänkt bad, man ALLA förutom jag och Tina bangade =P dååååligt ;) haha, men dem är väl förlåtna eftersom dem satt vid poolen och gjorde oss sällskap ist=)

Så, från att ha varit 6 personer här, så är jag nu ensam, eller jaa jag har ju hundarna och katten, men ändå, ingen man kan umgås och prata med, så det är dött här i huset nu igen =P haha! Så nu kollar jag på tv, såg att filmen John tucker must die börjar när som helst, men den såg jag typ i förrgår, eller om det t.om var igår =P så den orkar jag ju inte kolla på igen =P meen eftersom det abslut inte finns något annat på tv, så blir det kanske den ändå, eller om jag försöker leta fram en intressant film som jag inte sätt =) Den får ju inte vara läskig ;D haha .

Får se om det kommer ett litet inlägg sen innan jag går och lägger mig =)
Miss you N <3
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0