God morgon.

Idag gick jag upp kl 10. kunde inte sova längre av någon anledning. Så jag gick upp klädde på mig och gick en promenad med hundarna. Men innan jag gick ut så ringde pappa på min mobil =) han frågade hur det var och så.. Dem hade haft sol ända sen i lördags då dem kom dit. Men idag var det molningt så dem skulle dra iväg och åka gocart som vi brukar göra varje år =) lyckos dem =P det är sjukt kul att åka gocart ! =)

Idag kommer lite folk hit, vi ska käka middag =)  Det ser ut att bli Helen, Mikaela, Cia, Jennifer sen ska jag även höra med Tina också om hon vill komma =) Ju fler ju roligare ! =P haha ! Och eftersom jag varit så otroligt rastlös, så blir det bara kul ju fler som kommer ! =) så det så! =D Då ska vi käka middag och mysa, sen får dem ta med badkläder ;D hihi..

Men nu ska jag ringa Tina på en gång, så jag inte glömmer det, sen ska jag äta lite frukost och stoppa in tvätten i torktumlaren som håller på i tvättmaskinen, och sen plocka ur diskmaskinen =P great ! ;)

Bilder på Chilli och Bamse från morgon promenaden =)


/A
Kommentarer
Postat av: Sebbe

Go cart är så jävla kul:P

de är en aktivitet man gör

rent för sällan:P

man skulle dratt dit ett gäng

vänner och köra bara:P

2008-08-13 @ 22:01:32
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Sebbe

har ni något ställe nära er med go cart?

2008-08-13 @ 23:00:06
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0