God morgon .

Jag vaknade redan kl 9 idag..fantastiskt ;) hehe..Så nu har jag mest lyssnat lite på musik, sen kollat på aftonbladet.se .. Idag ska jag åka med Tessan hem till hennes lägenhet och städa den.. det är dagens planer iaf.. =P Imorgon ska jag upp på dagiset och prata med chefen, så får vi se hur det går på den fronten med jobb också ! =P

Men nyss gjorde jag ett test på Facebook, What kind of guy will you fall for?
- My result it: You would fall for the bad boy.

- Get a good lawyer, because you will fall for
someone from the wrong side of the tracks
whit charm, looks, and all the moves down pat.
Look for your future guy in bars, clubs, and on the
dancfloor - He´s the shirtless one whit the tattoos.

Haha, lätt att det stämmer ! That´s the guy i want ;)


Nee nu ska jag gå ner och käka lite frulle sen göra mig iordning för att dra me Tessan .

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0