Godmorgon.

Jag kom faktiskt precis hem för ett litet tag sen.. Igår kväll så åkte jag jennifer och cia på en liten road tripp =) Men alla var rätt slitna så vid halv 2 var vi hemma igen ..Och då ville J att jag skulle sova hos henne igen, så det var bara att skicka ett litet sms till Majsan och meddela ;) haha.. Så jag gick upp men J imorse och följde henne till bussen.

Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, för möta buss *** sen vid bussen så ska vi åka till Täby=) kanske hittar man någon fin klänning? =) Men först har jag ett viktigt samtal att ringa;) haha!

Ikväll börjar bandyn igen=D så då blir det träning! ska bli skitkul! hehe.. Men som sagt, jag skulle göra mig iordning.. =P

-Hur fan får du reda på allt?

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0