Godmorgon .

Hallå där.

Nu är jag klar, gjort mig iordning och käkat frukost, så nu sitter jag och väntar in Tina och Cia som ska hämta upp mig vid kvart i 12. Då åker vi ut mot Tinas sommarstuga. =) Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra där, jag vet inte riktigt vad "kolla" innebär, vi ska ju dit senare i helgen några st, så kanske är lite förberedelse =)

Sen när jag kommer hem så släpper Cia mig vid bussen så hoppar jag på den buss som Jennififer sitter på. och då bär vi av till ett ställe. som jag inte kommer säga vart. tyvärr =P hehe..

När jag kommer hem sen igen, då får jag väl fixa det sista i lekrummet, haha har inte kommit så långt än, det är bara lite kvar! Men nu är det absolut tråkigaste kvar, men måste man så måste man, allt kan inte vara kul hela tiden..

Här om dagen när jag bara klickade runt lite på Youtube för att höra lite låtar, så hittade jag en som jag inte har hört förut, iaf inte vad jag kan komma på.. Men det heter iaf Tattoo med Jordin Sparks. Och tycker den är ganska så bra =)

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

jordin sparks äger, har du hört hennes och chris browns No Air. Den är bättre :)

2008-08-20 @ 11:18:34
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: sebbe

aha okey:) går alltid att fixa till:P

hehe men seriöst saknar du aldrig

att lära dig något nytt?

Det är därför ja tröttnar på jobb

efter ett tag.

2008-08-20 @ 11:44:24
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Carolina

Yepp, dagen har varit lugn hittills. Rensat sminkboxen och pumpat cykeln haha. Ska laga mat nu. Själv?

2008-08-20 @ 12:16:22
URL: http://melikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0