Hemgång .

Ikväll blir det hemgång, Carina ringde mig lite tidigare idag och berättade att dem kommer hem idag ist för på söndag. Kurre var tydligen tvungen att träffa en revisor. Så idag far jag hem igen till Brottby, fast inte riktigt hem, utan jag kommer bo hos Jennifer och hennes familj =) Stackars Carina ;) haha. Nejdå, så ska vi inte tänka, hon kommer bli jätteglad! ;D

Idag har jag städat lite extra, så det är fint tills dem kommer hem=) och när jag är klar och har skurat och allting..då kommer Chilli in och sliter sönder hennes leksak, så det är bara att ta fram dammsugaren igen =P så typiskt.. hehe..

Nu ska jag faktiskt ta en dusch, och sedan börja packa ihop mina saker =)



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0