Ingen rolig morgon alls !

Imorse vaknade jag kl halv 8 av att min telefon ringde.. mamma tjatade om att jag var tungen att gå ut med Troya..men först..då skulle jag torka bort alla spyor han hade lagt på övervångingen .. Och jag var riktigt irriterad, var sjukt trött.. Men det var väl bara att gå upp och torka bort.. Då säger hon, du får gå ut med troya hon mår dåligt.. där står jag bara i trosor, kolllar ut och det verkligen spöregnar !!! jag känner verkligen hur ångesten börjar växa och jag blir mer irriterad ! MEN VAD SKA MAN GÖRA? Så jag tar på mig en flis, jackan och går i ett par foppa tofflor.. och roppar på troya som stannar under taket eftersom det inte regnar där.. men sen tvingade jag ut henne.. nu ska hon fan få promenad.. ! =P haha, ond jag låter mot min hund.. men det är jag inte ! =P haha .. Dåligt dem på dagiset upp på tallstigen kollade, där går jag i jacka och foppa tofflor, inga byxor, och jackan slutar 10 cm nedanför rumpan ! =P haha, detta har aldrig någon i brottby sätt, och ungarna på dagiset har fått ett men för livet ;) HAHA !

Sen blev det sängen på en gång, och jag vaknade upp för 1 timme sen. Och då hade dem ringt från dagiset, så jag ringde upp dem, och då hade en tjej som jobbat för dem förut hört av sig..och då sa hon "Som det verkar tar vi ju henne nu" för ungarna känner ju henne och så, men hon hade ändå fått så bra intryck av mig så hon sa att dem ville ha mig på timme då och då.. Så jag ringde upp Carina nyss och sa att jag tar hundarna.. Och som det ser ut nu så passar jag dem från Lördag till söndag, kanske måndag. så blir skönt att slippa brottby lite..Hoppas bara att det är fint väder, för då kan jag sola och bada varje dag ;) haha . slappo ! =D

Nu ska jag invänta våra bästa år ;) Tjaaa !

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0