Knackigt väder !

Det regnar riktigt mycket ute nu alltså ! helt galet, fast det är ju kanske rätt bra för naturen, men jag förstår inte hur det gynnar mig? ;) hehe .  Nu är Sveriges riktiga sommar tillbaka..- Regn ! yeeey !

Igår åkte vi till Roberts en stund, satt där och bara umgicks lite med folket =P haha, det var faktiskt rätt trevligt =) Jag fick en hatt av Bocki, vi är ju "polare" nu ;) hahah ! nerå, men han är skön !  Men det finns ju en annan person där, haha hon är fan inte frisk, hon har nog det mesta du kan komma på .. ena stunden är hon skitglad och pratar, sen ena sekunden får hon dålig damp alltså ! =P haha, vi är rädda för dig ! du ska inte jobba inom service yrket ! =D
-Han kan väl bestämma själv? Haha !

Jag kom hem för ett litet tag sen, jag körde lite med pappa, han skulle till vallentuna och så. Så nu sitter jag ensam hemma, rätt rastlös ;) Synd att det var dåligt väder, annars hade jag nog varit ute och sprungit nu ;) men det får bli en annan dag !

Vaad händer ikväll då era lirare? Vad kan man hitta på för skoj när det regnar ute?

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0