Kort inlägg .

Just nu är jag inte så sugen på att skriva, börjar bli för trött, men ett litet måste jag ju självklart få in =P

Under dagen idag så har jag träffat Daleke, vi åkte till Arninge och köpte en soda stream till Adde, och lite blåbär, sen åkte vi hem till henne och bakade muffins, men blåbär och hallon i, sen hade vi smält vit choklad som vi hade över =) dem blev faktiskt hur goda som helst =)
Men vid 4 tiden kom mamma och pappa och hämtade mig, så åkte vi till moster som bjudigt oss på middag =) Självklart ville jag inte gå hem eftersom regnet aldrig ger upp och det verkligen spöregnar hela tiden !

Senare efter maten så umgicks jag lite med Jennifer, tänkte det var dax att ta tag i allting, har ju inte träffat henne på ett tag ;) så dem hämtade upp mig, sen drog vi hem till henne. Vi räknade och räknade, det är nära nu ! =D Haha !

Men nu är jag väldigt trött. och jag måste sova. Det är ju en dag imorgon också!


Saknar Nusse <3


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0