Lördag =)

Ja, då var det lördag igen då. Vi har precis käkat lite frukost, och nu blev vi sittandes här. Idag kommer päronen hem, och det ska faktiskt bli rätt kul att se dem, tro det eller ej, som tur var är det städat hemma, så det slipper man höra något om, haha! =P

Just nu ligger jag i Svenssons gäst säng och kollar på ett klipp på Youtube, med hejarklacken, haha så sjukt skönt, hade jag vetat hur man gjorde så skulle jag ju kunna sätta in den här =P men den talangen har tyvärr inte jag :P Så ni får söka på den på Youtube, för den är helt klart värd att se, fleeeera gånger efter varandra;) Hahah! skriv in i sökfältet Idiot.se - Hejarklacken så får ni fram den ! =) Det är helt sjukt vad man skrattar varje gång.. =D haha ..

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0