Måndag.

Hallojsan.

Det var varit en dålig uppdatering idag. Imorse gick jag upp 06.20, för kl 7 hämtade C mig vid bussen, så åkte vi och jobbade. slutade kl 2, så jag var hemma till ung, 20 i 3.. Och då var jag väldigt sliten eftersom jag inte alls fick mycket sömn i helgen och sen blev det inte många inatt heller. Så när jag var hemma, så gick jag nästan och la mig på en gång, sen sov jag tills det blev middag kl 6.

och nu har jag bara tagit det lugnt hela kvällen, tänkte ta en dusch snart också, så jag känner mig lite pigg, hehe kanske lite sent att tänka på det nu, med tanke på att jag igentligen borde sova nu =P men det orkar jag inte, jag har lust att se en bra film,kollade nyss på Mean girls som slutade nu..Men nu vill jag se en annan, väldigt sugen på en beck film.. får se om jag hittar någon =)

Imorgon ska jag gå upp ganska tidig, ska ju iväg imorgon bitti, till en grej.. så får se hur det går!

Nu ska jag ta en snabb dusch, sen ska jag kolla film och somna till den, så jag är någelunda pigg imorgon bitti. =)


Igår flyttade min älskling till skåne! :'( <3


18 Dagar kvar till Turkiet <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0