Regn regn regn .

Dagen har bara varit full med regn, inte alls kul =/  imorse åkte jag och jennifer, eller imorse, runt 12 åkte jag och jennifer till sollentuna och städade det sista i Tessans lägenhet. En annan mäklare skulle komma idag och kolla på den, så det är kalas fint där nu.. så idag blev det fotografering och allt sånt.. Så snart är den ute på marknaden ;) hihi..

Så dagen som ni förstår ha spenderats med Jennifer, vi har kollat tv sen vi kom hem typ.. Skulle igentligen vara med Tina och Cia, men kom hem ganska så sent. så blev inget av med de.. Så jag och Jennifer tog en kvälls promenad med Troya bort till bilisten och mös i regnet.. och det varkligen spöregnade !

Nu ska jag vara lite social . ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0