Sådär ja .

Som vanligt blev det tjaffs om något när dem kom hem, inte förvånad. Men men..

Jag och Jennifer åkte till Arninge idag, vi försöket leta klänningar och skor, men det fanns verkligen inte snyggt alls! =S dåligt besvikna vi blev, sen så fick vi kuta till bussen också, så tur att man har lite krut i benen så man hann med den också =P haha..

Nu sitter jag och väntar på att Jennifer ska komma hit, så ska vi fixa lite saker, sen hem till henne och dricka lite öl och vin, och som det ser ut nu så följer Tessan med upp också, så denna kväll kommer nog sluta trevligt =) hehe..

Men nu innan hon hinner komma måste jag packa upp min väska, så jag slipper höra mer tjat om den! Ha den trevlig kväll mina fans ! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0