slappo dag..

Idag har jag inte gjort ett dugg faktiskt, haft tvättstugan och letat efter ett resept, som jag inte hittade, har kollat överallt, men ingenstans är det, och blir galet arg om det är slängt! Så det visar sig att se. har en chansning kvar på vart det kan vara, så ska kolla där först innan dag deppar ihop =P haha.

Nu har jag suttit inne och kollat på massa sidor med kläder och skor, och tyvärr har jag inte hittat något riktigt snyggt än =/ Så får ta någon dag snart och åka in till stan och kolla lite ist..! och då kan man ju prova lite där me, vissa plagg eller skor som inte ser speciellt snygga ut kan ju bli skit snygga på! så då är det roligare att testa =D hehe..

Imorgon åker jag med Tina och Cia ut tills T´s land och fixar lite saker och sånt, sen när jag kommer hem ska jag följa med Jennifer till Täby och vi ska kolla en grej! Torsdag ser tom ut, sen Fredag så kommer Lizett från skåne upp, så då kanske vi skulle ses =) Sen lördag, då ska mamma och några släktingar hem till Kurre och Carina på "pool party" som dem säger=P men dem ska umgås och käka ihop och sånt =P haha..Men jag ska inte med, utan göra en annan grej som jag anser vara roligare =) Sen på söndag kommer jag hem, och det ska nog vara en slappo dag ;) haha, har ju förlite av dem..INTE =P

Nej nu ska jag gå ner, har fortfarande en grej kvar att fixa i lekrummet, jag trodde att jag var klar..men det tyckte inte min mor. Så nu ska jag göra klart det innan hon tappar rösten av att ha tjatat ihjäl mig =P

Ha en fortsatt bra dag. =)

/A
Kommentarer
Postat av: Carolina

Gonatt, nu går jag och sooover :)

2008-08-19 @ 22:18:33
URL: http://melikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0