080808

Denna dag har varit bra. Övningskört ganska så mycket =P Men sen vid halv 3 så fick pappa köra, då åkte jag mamma och pappa in till stan för att hämta kusin michaela som ska följa familjen till Åland denna vecka. Det roliga var att Jossan inte visste om att hon skulle komma, och det är typ varit bokat i 2 veckor =P så hon blev väldigt överaskad och glad när hon fick se mickis =P hehe..Så nu blir hon väl nöjd när hon får sällskap på Åland =P haha !

Efter kl 7 så ska vi åka hem till J.L och se hur Troya funkar med hans hund. Han ska ju ha Troya under veckan dem är på Åland, funkar det och allt går bra så stannar troya där, lite ledsamt ! :( Men hon kommer få det bra, det vet jag ! =) känns tryckt att veta vart hon tar vägen. Om det nu blir så!

När vi kommer hem från J.L så ska jag ta mina saker, och pappa ska skjussa ner mig till Kurre, dem ska visa lite saker med huset och sen poolen och så, så jag vet hur allting funkar =) Blir ju kvar där ända till nästa söndag (Den 17 alltså) =) Det ska bli rätt skönt att komma bort från Brottby, även om det inte är speciellt långt :) sen får jag ju massor med besök också =) rätt najs med ett hus helt för sig själv, med pool och bastu ;) hehe. blir kalas !

Men självklart ska jag träffa min älskade Slit innan jag åker, så jag ska möta upp henne vid bussen kl 6. Så får jag umgås ett litet tag med henne iaf :) Men hon kanske kommer ut redan imorgon och umgås lite, och förhoppningsvis börjar hon jobba på tisdag, då kan hon stanna kvar ända till Måndag kväll =D hehe..

Och för att fördriva tiden lite där borta när jag har ap tråkigt, om jag nu får det, så tar jag med mig min älskade dator =) Jag måste ju kunna prata med Nusse även fast jag inte är hemma ;) hihi. Saknar honom så mycket! Och sen måste jag ju självklart kunna prata lite med Slit och några till också, måste ju veta vad som händer i omvärlden(Brottby) Hahah !

Några som ska in i stan på 080808 idag och fira? Eller ska ni fira på något annat sätt? Man måste ju faktiskt fira på något sätt! =) Stockholmarnas dag lixom ! Jag skulle gärna vilja åka in i stan och fira, men kan ju tyvärr inte ! =/ lite tråkigt..!!

Nu ska jag packa mina saker så det är klart innan jag hittar på något annat =P Pappa har ju faktiskt tagit fram väska och allt sånt åt mig ;) snäll pappa <3

Sen en annan grej bara, var så längesen jag skrev med fet text som jag alltid gjorde förut, så tänkte köra en repris bara i dag för att det är 080808 ;) hihi.


HOPPAS NI FIRAR DENNA DAG BRUTALT MYCKET, SPECIELLT OM DU ÄR STOCKHOLMARE!! =D



/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

OMFG JAG TAR ME BIKINI!!! :D

2008-08-08 @ 22:06:17
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: Thomas

Jag är bäst! och jag kom från stan nu! fan vilket röööj! ;) hej svejs;)

2008-08-09 @ 02:13:20
URL: http://rugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0