Tillbaka i ekskogen !

Då var man tillbaka i ekskogen igen, jag fick en skaplig överaskning när Jennifer och Cia kom hit =D fan blev riktigt glad, det gyllade hela dagen ! =D Så när dem kom satt vi först och snackade lite, sen så skulle vi bada och jennifer visade oss hur man gjorde vatten gympa! Hon kunde tydligen de ;) visst det kändes ju, men vettefan om man kan kalla det för vattengympa ! =D men hon försökte ju ;) hehe ..

Så nu är jag tillbaka i ekskogen igen, vi tog en tripp till Donken ;) haha.. Så frågan vad jag ska göra nu återstår att se ;) jag vet..kanske en film ;) haha, nee fyfan, jag har verkligen ett tragiskt liv här ute i ekskogen, helt ensam =P haha ! Men vafan ;)

Dagens middag blev iaf sill och potatis, haha, tröttnar aldrig på de ;) så sjukt gott =D

Sen så slog jag ju som vanligt ut Jennifer i Air hockey ! Jag är grymt bra i det !! =D 4-0 till mig ;) sen slog jag även Cia i det också..jag är fan helt seriös i det spelet ;D och på tal om Jennifer..haha hon är verkligen seriös ;D haha !! Men mig kan tyvärr ingen slå..eller jo en person, och det är Pappa .. =P Vi spelar air hockey såfort vi får chansen, och tyvärr vinner han alltid.. förstår inte vad jag gör för fel ! ;) haha, och lite frustrerad blir jag.. jag HATAR att förlora ! Du ska absolut inte vara med i mitt lag om du inte går in helhjärtat !! ;D ALLA spel är allvar ;)

Nu ska jag sätta på Tvn och se om det är någon bra film, annars får jag leta fram en =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0