Tisdag !

Nu är jag hemma från att ha varit på den där grejen, och allting gick strålande =) Var ganska nervös innan, inte för att göra det, utan för resultatet! Men nu är jag glad eftersom det gick så bra ! =) Nu är det bara 2 grejer kvar, men det går bra! förhoppningsvis =)

Idag har jag planen att träffa Jennifer, vi sågs inget igår, det ni;) hihi.. men hon kommer inte hem förns kl 6, så får vad jag ska sysselsätta mig med under dagen.. kanske åka till vallentuna och sen Täby med mamma och pappa, när kära far kommer hem.. vi får helt enkelt se =)

Denna vecka ska jag inte jobba något mer.. men jag ska jobba hela nästa vecka, chefen frågade mig eftersom hon tyckte att jag var så duktigt och allt funkade så bra;) haha Yeejj =) Så det ska bli kul att få jobba lite =)

Vilket kontrollbehov, det är ett skämt!

/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

ooo va ere för jobb =)=)

2008-08-26 @ 11:57:51
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0