Tjuhuu..

Det blev aldrig ett senare inlägg igår, nästan direkt efter att jag skrivigt det sista och kollat ett tag på film så blev jag jätte trött, så jag släppte ut hundarna ett tag, sen gick jag och gjorde mig iordning för sängen =)

Dagens planer är att umgås lite med Daleke på eftermiddagen, hon sa att hon skulle komma hit idag=) så då slipper jag vara ensam =D hihi. Och hennes kommentar igår när hon skrivigt att hon skulle komma var "Men vi måste kolla på Top Model kl 4 då"! haha, jaa Mikaela, det är lugnt ;) vi kan kolla på de :Dhaha..  Och har jag tur, kanske jag får sällskap ikväll, av en annan person ;) hihi .

Detta fick bli dagens frukost =) riktigt gott =D tyvärr har jag inte så mycket tomater kvar, annars hade det funnits på mackan också ;) Under den tiden som jag har varit här så har jag haft småtomater som godis =P hur gott som helst, men nu är dem tyvärr nästan helt slut, och skålen var typ överfull när dem åkte =D men dem var ju till mig, och ist för godis så är det ju bra =)


Som ni ser, bara 3 st stackars tomater kvar =/ haha. =P
Jag tänkte på en sak, jag avgudar mjölk hur mycket som helst, och det vet nog dem som känner mig också ;) Och om jag fick välja på att aldrig mer dricka mjölk och äta vad jag vill resten av livet, eller dricka mjölk resten av livet och aldrig mer äta...då skulle jag garanterat ta mjölken !!=D jag skulle aldrig kunna sluta dricka mjölk =P haha. Är jag sjuk? ;)

Nu ska jag kolla på en Beck film, inte valt vilken riktigt än, så vi får se =)

29 Dagar kvar till Turkiet <3

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0