Weeeii :D

Bandyn var riktigt kul, det kändes riktigt skönt nu efter när man har duschan och satt på sig myskläder =P hehe! så nu sitter jag och kollar på Akutmottagningen på Tv 4 Fakta. Riktigt intressant! =)

Ikväll blir det nog inte att träffa Jennifer, hon låg och sov när jag ringde för ung 40 min sen.. och tror är ganska så trött hon också. då vi får träffas en annan dag(imorgon) ;) haha!

Imorgon ska jag upp på förmiddagen och städa hos min moster igen! Ska upp riktigt tidigt, ska vara där till ung halv 8.. så ska bli ganska skönt att få somna in i sin egna säng ikväll =) Sen efter det kanske jag ska följa med Helen och Daleke till Täby och käka lunch.. och då kan jag byta klänningen jag fick av mamma också till en mindre storlek =) Så har jag det gjort iaf =P haha. Men vi får se, Helen frågade om jag ville, så vi får se hur sliten jag är imorgon =P haha!

Men nu ska jag kolla vidare på tv =) ha en trevlig kväll!

14 Dagar kvar till Turkiet <3


/A
Kommentarer
Postat av: sebbe

hehe jepps du får chocka alla:P haha mindre storlek igen på kläderna:P bli inte som victoria beckham bara:P

2008-08-29 @ 11:45:16
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0