Weeii.

Jag har precis suttit vid köksbordet och pratat om Turkiet med C. Vi sitter lite och disskuterar om alltnig, lite hur vi ska göra och så, men det kommer bli kalas bra, det är en grej, som jag måste lösa ganska så omgående bara, men det fixar sig, det gör det alltid;) hehe..  Jag måste åka och köpa lite saker innan, typ som klänningar, skor och sånt an behöver =) Men det är ingentligen ingen bråska, utan det kan man ju ta några dagar innan vi drar så man är sysselsatt då;) haha, men ändå, rätt skönt att ha grejerna klara. Men att packa, det kommer hända den 10 Sep =P då får jag gå ner till källaren och hämta den stora väskan ;) då kommer vi ha något att göra den dagen iaf, för annars kommer vi sitta och ha ångest hela dagen !! =P haha, vi är psyk =P menmen..

Hur blir kvällen då? Det är tal om att gå ut på krogen i Waxholm, och bara ta någon öl och umgås lite, frågan är bara om pengarna räcker till just nu?! känns inte som de. men både jag och Jennifer är mycket sugna på att haka, så i får se.. Annars föreslog C att hyra en film ikväll, och det lockar också väldigt mycket! =) Men Jennifer kommer ju hem om ett tag, så vi får se efter maten och lite sånt hur vi bestämmer oss för att göra.

Middag idag kommer bli flygande jacob =D galet glad jag blev när jag fick reda på det imorse när jag kom upp =D haha, det är min absoluta favoriträtt!! Alltid hemma i våran familj får vi barn välja vad vi vill ha för mat på våra födelsedagar, jag väljer ALLTID flygande jacob.. vi äter knappt det annars, har jag tur får jag reda på att fam.S ska käka det och jag bjuder in mig där;) men annars är det inte ofta alls.. =P haha ..Men det kanske är bra på ett sätt att inte äta det så ofta? då kanske jag tröttnar? haha, om det nu går?! =P

Men nu ska jag börja dra mig neråt soffan, för vet ni..snart börgar The Hills ;) och jag får absolut inte missa något, haha ;) och föresten, VBÅ var bara förvirrande idag.. =S

"Bara för att..."

Här kommer en ruggit gammal bild
på mig och Jennifer, njuut ;) haha!

Vem är denna M?

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0