1 vecka .

Aaa, nu är det exakt 1 vecka kvar till julafton, känns as konstigt. och om 2 veckor är det nyår. Detta år har gått sjukt fort tycker jag. Kanske är det för att det har hänt ganska mycket detta år, iaf dem senaste 6 månaderna? =P (Självklart tänker jag på mina och Jennifers resor till Turkiet!) ;) haha! 
Jag känner på mig att år 2009 kommer bli kalas. jag vet inte varför, bara en magkänsla jag har haft nu väldigt länge! Hoppas den stämmer bara =) vi får helt enkelt vänta och se vad som visar sig hända nästa år=)

Jag har bara köpt 1 julklapp. känner mig faktiskt ganska så stressad =/ tro det eller ej, men jag har det ganska körigt nu för tiden =P haha. är ju faktiskt bara 1 vecka kvar. och jag ska jobba imorgon, fredag och måndag sen kanske tisdag. Så det finns inte tid för att åka i veckan.. Så eventuellt lördag eller söndag då. Vi får helt enkelt se =) eller se och se, det måste bli av någon av dem dagarna!

Julafton, vart ska ni fira? Igentligen är det ju Åtvidabergs året i år. Alla åker ner förutom mig, jag blir kvar i stockholm av privata skäl. Så jag tänkte att jag sover hos moster den 23, så vaknar jag upp med dem på julaftons morgon =) Låter väldigt mysigt. vad som händer senare den dagen... det har jag inte bestämmt än. Vi får se!

Vet ni? Det är snart bara 4 månader kvar tills vi drar igen, jag längtar...något så otroligt! <3 Varför känns livet så mycket enklare där?

Dessa tre är dem jag skulle kunna tillbringa resten av livet med! De är 3
personer jag skulle kunna umgås med dygnet runt i åratal, utan att tröttna!!
Och jag lovar er...DET är kärlek ! <3

- - - - - -

Appropå en rätt rolig sak jag fick reda på igår. En person sa till mig;
- Vill du veta en sak?! Jag trodde faktiskt att du och Jennifer var tillsammans..

- hur menar du?
- Ja att ni var ihop, eftersom ni umgåtts typ varje dag i 1 år.. Men sen kom jag på att du inte änns kan kyssa en tjej för du blir så äcklad..
- Hahahahah!! Det där var roligt!

Haha, lite roligt var det väl allt?! =P

Nej nu ska jag göra något annat!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0