Aj.

Idag så har jag haft känningar i min högra fot igen, ni vet HIV foten.. den har börjat spöka igen. och det är inte alls kul, gör väldigt ont om jag ska vara ärlig. bara det inte blir som förut så jag får halta mig fram..=/ Men men, det beskymmret tar jag hand om när det kommer, men får hoppas det inte blir så illa bara =) Just nu knallar jag ju inte runt i dem vita skorna;)

imorgon så börjar jag kl 8. så det har ju slagit en tanke om att kanske gå att sova straxt. och jaa det ska jag faktiskt göra också. känner mig ganska så trött. både fredag-lördag och lördag-söndag i helgen så sov jag 13 timmar/Natt.. tro mig, jag var slit efter förra veckan! puh!

Nej nu ska jag lyssna klart på Running in your veinc och sen så ska jag stänga av datorn och gå och sova så jag är pigg imorgon =)

Gonatt mina fans! Ni har förökat er den sista veckan märkte jag idag när jag kollade statistiken. Trevligt =)

Kvällens sista inlägg får avslutas
med en bild på mig och Adem! <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0