En natt till =P

Jaa jag blev kvar i Solna en natt till =P  För ett litet tag sen så käkade vi middag, det blev jag som gjorde den, det blev den där goda pasta/kyckling och skink blandningen som Åsa lärde mig göra =) blev jättebra =)

Sen var vi nere i solna centrum ett litet tag innan och kollade runt lite. Robin köpte ett spel och något annat så han kunde ha internet till hans PS3. och jag skulle kolla om den där tröjan fanns på Bikbok i solna, som jag hade sätt i Täby..men det gjorde den inte =( typiskt!

Nej nu ska jag fortsätta vara social med Älsk.

/A
Kommentarer
Postat av: mikaelaa

mupp du har inte bloggat på hela året! fy skäms! :P

2009-01-03 @ 14:59:41
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0