En onsdag .

ho ho. läget då? Jora, tackar som frågar ...

Jag har börjar tänkt lite på julklappar. känner mig faktiskt lite halvstressad om jag ska vara ärlig. den ända jag har köpt till är pappa. och han ska få något mer. vilket betyder att jag har några kvar =/ Jag skulle ju iväg i måndags och handla tillsammans med min älskade mormor. men eftersom jag inte mådde speciellt bra så ställde jag in det. Och jag vet att jag inte kommer orka åka iväg efter jag jobbat i veckorna.. så det måste bli en helg.

Nu på lördag ska vi ju hem till Daleke på middag, det ska bli riktigt trevligt=) Så vem vet, kanske blir det lite julhandling på söndag?! Ohh, hatar att springa runt och trängas runt folk.. Men vad gör man inte för att få handla lite ;) jag älskar ju på ett sätt att gå runt och handla julklappar =P

 Jennifer ringde mig ikväll och frågade om jag ville följa med ut på en promenad, men jag typ sov när hon ringde, och då hade jag ingen lust att gå ut i regnet. Och min plan var typ att gå och sova. men då kom jag ju på att efter att pappa kommit hem från att spela tennis så skulle ju han skjussa upp mig till Cia för att hämta ALLA mina saker.. då menar jag verkligen ALLA... jag hade en överfull väska, och 3 fulla påsar + ett par skor. =P haha. hade glömt hur mycket jag hade där hemma =P Så när jag kom hem så var jag ju pigg, så då kunde jag ju hakat på på en promenad. Men hon var inte hemma när jag skrev, så det blev inget, så min skönhet gick själv. Jag får ut och gå imorgon, får höra om hon ska med då ist =)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0