Heey, det är ju onsdag .

Japps, jag sitter just nu och pratar med Cia om lördagen. Jag är riktigt taggad, det ska bli kul. och blev mer taggad nu när vi kommit fram till vad jag kanske ska ha för kläder. =D hehe. Jag kommer inte skriva vad jag ska ha på mig, utan på söndag så kommer ni får se bilder ist! =)

tror ni att jag kom i säng igårkväll efter att jag skrivigt sista inlägget?! haha njaa, knappast. kl hann säkert bli halv 1 innan jag stängde av och gick och la mig. låg och pratade med älsklingen ju =)

Apropå ingenting så fick jag reda på en skitrolig sak idag. men tyvärr vill jag inte säga något till någon förns jag vet vad som händer. tyvärr! =P haha, visst är jag snäll?! Men jag är taggad och hoppas på det bästa iaf!! =D

Neej nu ska jag kolla vänner, sen träffa jennifer!! =D

/A
Kommentarer
Postat av: Anonym

handlar om turkiet? :O

2008-12-04 @ 00:26:18
Postat av: Anna

Nej ! =P

2008-12-04 @ 07:03:10
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0