Hemma

Så nu har jag kommit hem, det var riktigt trevligt i Västerås=)

Jag och Cia åka hem till Tina runt 20 över 2 tiden igår och käkade lunch. och efterdet åkte vi hem till Danne så han kunde hämta sista grejerna innan vi skulle åka. Någon timme senare så kom vi fram till Hotellet. vi gjorde oss iordning och allting innan vi åkte vidare hem till Dannes pappa, och jag måste bara säga, gud vad fint dem bodde=) skit fin lägenhet mitt i centrum. Så där blev vi bjudna på middag, jättegod mat fick vi. sen efter det drog vi ut på en krog, minns inte riktigt vad den hette. Typ blue moon eller något sånt. =P
Där var det extremt mycket folk, jag tror inte änns jag varit på en krog inne i stockholm som det varit så mycket folk på. helt galet, men väldigt kul! =D Träffade en Rysk kille där, som jag satt och prata engelska med i 5 min, sen säger han att han är i sverige och pluggar till svenska och förstår all svenska men att han inte pratar så bra(Han var bra på svenska) =P haha.. Så har man suttit och ansträngt sig och prata engelska lixom ;) haha!
Hotellrummet var väl inte det fräschaste, men iaf, det funkade =)

Såå, tack alla ni som var där och gjorde det till en trevlig kväll! =)

Nu ska jag äta middag. Tjao!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0