Hemma.

Jag kom hem för ett litet tag sen från Täby, var där med Cia.. gud vad mycket folk det var där nu när vi åkte hem.. när vi kom dit var det inte speciellt många, men nu..gaah.. tur att man nästan är klar då =P Hittade julklapp till Helen, Daleke och Jennifer också =) Så nu är det bara Cia kvar =P haha! Men den får jag införskaffa en annan dag när inte hon är med=P

Nu är det inte många timmar kvar till den 24 December. Då vi alla firar julafton! Är ni någe nyfikna på vad ni ska få imorgon? ;) haha! Jag vet faktiskt inte hur dagen ser ut..
Snart ska jag iaf gå upp till Cina och Mulle för att äta middag, sen blir jag nog kvar där hela kvällen, är helt slut. Ska ju ändå sova där.. Och så vaknar jag upp med familjen Mattesson på julaftonsmorgonen! =) blir kalas!

Nee, nu ska jag ta och ringa älsk en litet tag innan Cina ringer och säger att det är dax att gå. 

Om vi inte hörs av mer. Ha en riktigt trevlig jul ! <3


Puss och Kram Anna
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0