Idol 2008 .

Undra egentligen hur många i sverige nu som sitter och ägnar sin fredag åt att kolla på idol finalen?! =P rätt många skulle jag tro.. Ikväll måste kvällens vinnare vara Kevin.. det känns som han kommer vinna, även om Alice är hur duktig som helst. men Kevin tror jag redan har tagit hem allting. Men är glad att dem två bästa i idol gick hela vägen!

Jag vaknade bara för ett litet tag sen, så ändå jag hann att se var Alice när hon sjöng vinnarlåten =P haha, så missade igentligen allting =P haha. Men jag får iaf se vem som kommer vinna =P  hihi.

Haha skönt program Fredag hela veckan är alltså! =D framföralt nyss när han härma Björn gustafsson och Henrik schyffe eller vad han heter! =D hahaha

Vi hörs hurrni ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0